Webáruház használata

Regisztráció és belépés

Az áruházunkban történő vásárláshoz NEM KÖTELEZŐ REGISZTRÁLNI, azonban többszöri vásárlás esetén ajánlott, hiszen a regisztráció előnye, hogy nem kell minden egyes vásárlásnál újra és újra megadni az adatokat.
Ha regisztrálni szeretne, akkor a [Regisztráció] menüpontra kattintva meg kell adnia személyes adatait: nevét, e-mail címét és a jelszavát. Egy e-mail címhez csak egy regisztráció végezhető el.
A regisztráció elküldésekor rendszerünk a megadott e-mail címre egy levelet küld, amelyben a regisztráció érvényesítését tartalmazó információkat kap. Erre azért van szükség, hogy elkerüljük a téves, vagy a mások által tréfának szánt regisztrálásokat. Az érvényesítésre 5 nap áll rendelkezésére. Ha a regisztrációját megfelelően érvényesítette az e-mailben lévő link követésével, akkor ezután már bármikor lehetősége van rendelést leadni áruházunkban. Regisztráció – és bejelentkezés után – a Személyes adatok menüpontban adhatók meg a Szállítási és Számlázási adatok. Itt beállíthat egy alapértelmezett fizetési módot, így a további megrendelések alkalmával nem kell mindig megjelölnie, hogy milyen módon szeretne fizetni, a rendszer automatikusan a beállított fizetési módot választja ki Önnek. Amennyiben egy megrendelés alkalmával mégis más fizetési módot szeretne választani, arra a megrendelés leadása során is lehetősége van.
Ezután megadhat több úgynevezett “Fiókom”-t. Egy-egy profil tartalmaz egy szállítási és egy számlázási címet, valamint az azokhoz tartozó elérhetőséget (telefonszám). Így Ön saját nevében rendelhet otthonába, munkahelyére, vagy akár több helyre is. Ügyfélszolgálatunk nem jogosult semmilyen személyes adatba való betekintésre vagy módosításra, azt kizárólag a felhasználó teheti meg. Ha ön VISZONTELADÓKÉNT regisztrál adatait a számlázáshoz és a kapcsolat felvételére használjuk fel. A regisztráció INGYENES.
HA MÁR REGISZTRÁLT VÁSÁRLÓNK, akkor vásárlás előtt, az oldal tetején található Bejelentkezés oldalra kattintva adataival bejelentkezhet. Ha elfelejtette a jelszavát, akkor nyomja meg az [Jelszó emlékeztető] gombot, ezután írja be a regisztrációkor megadott e-mail címét és a rendszer a regisztrált e-mail címre elküldi a jelszót

 

NAIH-88963/2015

 

Regisztrációs adatok

Látogatóinknak a regisztráció folyamán meg kell adniuk személyes adataikat (név, cím, telefonszám, e-mail stb.). Ezeket az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítése érdekében kérjük be és tároljuk. Ügyfélszolgálatunk az ön által megadott adatokat arra használja, hogy indokolt esetben felvegye Önnel a kapcsolatot. Vásárlóink adatait harmadik félnek semmilyen körülmények között nem adjuk át.

A regisztráció megszüntetése
A rojik.hu lehetővé teszik ügyfeleinek a céggel való kommunikáció visszautasítását.
Ennek módja a következő:
1. az ügyfél küld egy e-mailt igényével a következő címre: kisker@rojik.hu
2. az ügyfél küld egy levelet a következő címre:

A felhasználói információk javítása és felújítása
Ügyfeleink az oldalainkon megadott adatokat bármikor megváltoztathatják a “Fiókom” menüpont alatt.

Az adatkezelésben érintettek jogai:
A felhasználók (az adatkezelésben érintettek) bármikor módosíthatják vagy törölhetik adataikat az áruház weboldalán található funkciók (személyes adatok kezelése) segítségével. Lehetőség van az adatok módosítására vagy törlésére az ügyfélszolgálatunknak küldött e-mail, vagy hivatalos levél útján is. A Rojik Kft. kijelenti, hogy amennyiben az adatkezelés oka (célja) megszűnik, úgy az adatok további tárolásától és kezelésétől a felhasználó tájékoztatása után eltekint.

Az adatkezelésben érintettek jogorvoslati lehetőségeiről az Impresszumban tájékozódhat.

Hogyan léphet kapcsolatba velünk?
Kapcsolatot teremteni a “Kapcsolat” menüpont alatt lehetséges, e-mail-ben az kisker@rojik.hu címre írt levélben, ügyfélszolgálatunk címe:

jogszabály kötelezettségének eleget téve jogosult az adófelügyeleti szervek részére is adatot szolgáltatni, de ha erre sor kerül, erről az adat tulajdonosát (a vásárlót) tájékoztatja. Az adatkezelés kezdete a vásárló regisztrációja és/vagy első rendelésének leadása. Az adatkezelés vége történhet a felhasználó (vásárló) kezdeményezésére (pl. regisztráció megszüntetése), illetve a vásárlási adatok törlése a rojik.hu saját döntésével is. Az adatkezeléssel kapcsolatos problémákkal a  rojik.hu felügyeleti szerveihez (ld. Impresszum) lehet fordulni.

 

Kosár összeállítása & Bevásárlólista

 

Áruházunkban megközelítőleg 2000+ termék található, a választék folyamatosan változik, egyes termékek megszűnnek, és újak jönnek a helyükre.  A termékek több fő kategóriára vannak osztva, ezeken belül további alkategóriákra és termékcsoportokra tagolódnak. A fő kategóriákat felül, az oldal tetején egy sávban, egymás mellett láthatja. Bármelyik főkategóriába belépve, annak további bontását  baloldalon függőlegesen megtalálja, ezeken át juthat el a termékekhez, illetve a összes termékek menüben megtalálja az összes kategóriát és terméket amit forgalmazunk.
Egy keresett termék megtalálására más lehetőségek is kínálkoznak:
Ital webáruház
kereses2
  • Használhatja a keresés funkciót, amelyet a lap jobb oldalán a fő menüsor felett talál, és ugyanitt van lehetősége részletes keresésre is, ahol szótöredékekre, szó eleji keresésre, és különböző szűkítésekre van módja, emellett megadhatja a termék maximális vagy minimális árát is beállíthatja. Mindezek mellett az Akciós termékek szekció  alatt lehetősége van az akció mértéke szerinti szűkítésre is.
  • Ha már bejelentkezett vásárlónk, úgy az oldalon több hasznos funkciót elhelyeztünk mint például a vásárlási történetek.A fiókom fülben pedig bármikor tudja saját adatait módosítani.

kosar

Ha valamelyik terméket meg szeretné vásárolni, úgy a kosárba rakom gomb lenyomása után az oldal a kosarába helyezi a terméket és folytathatja a vásárlást, ha nem szeretné folytatni akkor a oldal jobb oldalán lévő kis kosár ikonra kattintva eléri a kosarat, ahol összegezve megtalálja a megrendelésének részleteit, itt tudja módosítani a darabszámot és jobb oldalt pedig meg is tekintheti majd a kiszorzott összeget. Ha pedig több terméket szeretne vásárolni egyszerűen kattintson majd a folytatom a vásárlás gombra. A meglévő terméket a rendszer menti!  Az új hozzáadott terméket pedig hozzászámolja a végösszeghez. Ha túl sok terméket adott meg a  – (mínusz) gomb lenyomásával bírja csökkenteni vagy a x gombbal törölni a terméket.

 

Tájékoztató a bankkártyás fizetésről

“A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát,  lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.”

 

Termékek árai

A termékekre a weboldalon feltüntetett árak vonatkoznak. Az árak frissítése folyamatos, egy adott termék bármikor felkerülhet a választékba, vagy lekerülhet onnan, illetve egy adott termék ára a nap bármely szakában változhat. A megrendelés  leadása után a rendszer egy automatikus visszaigazoló e-mail-t küld, az abban szereplő árakra áruházunk árgaranciát nem vállal.

 

Megrendelés leadása

A megrendeléshez a [KOSÁR] funkción keresztül juthat el, a kosár megtekintése választhat a regisztráció nélküli vásárlás, a regisztrálás illetve regisztrált vásárlóként a bejelentkezés között. A megrendelés feladása négy fő részből áll:
kosar2
  • 1. Termék kiválasztása
  • 2. Szállítási adatok
  • 3. Áttekintés és fizetés
  • 4. Várni a megrendelés kiszállását
Az egyes szakaszok között oda-vissza is léphet, illetve bármikor megszakíthatja a megrendelés feladását.
A véglegesítés után a rendszer automatikus visszaigazoló e-mail-t küld Önnek az 1. szakaszban kiválasztott e-mail címére.
A megrendelés leadása és annak visszaigazolása a vásárlási szerződés létrejöttét jelenti a megrendelő és rojik.hu között.
Elküldött és visszaigazolt megrendelés visszavonására
  • Budapest és környéke esetében a kiszállítást legalább 1 órával megelőzően a kisker@rojik.hu címre küldött e-mailben vagy a 06 20 432 4800 számon van lehetőség, a megrendelő pontos adatainak megadásával.
Amennyiben a leadott megrendelés visszaigazolásakor derül ki, hogy elgépelés vagy rossz adatbevitel történt a vásárló részéről (pl. helytelen szállítási cím, vagy rossz rendelt termék mennyiség), úgy abban az esetben ügyfélszolgálaton keresztül van lehetősége az észrevett hibák korrigálására.

 

Szállítási módok, díjak

Szállítás esetén, a minimális rendelés értéke 15.000,- Ft

A szállítás a 16 és 17. kerületben 500,- Ft, további kerületekben 1.000,- Ft szállítási díj felszámolásával történik.  A megrendelésed személyesen is átveheted.

A kiszállítást csak Budapest és Budapest vonzáskörzetében tudjuk teljesíteni. A szállítási díjakat a szállítási feltételekben találja.

 

Rendelések teljesítése

 

A megrendelésed feladása után. Egy automatikus emailt kap amiben részletesen fel van tüntetve a megrendelt áru és a szállítási, számlázási cím. A megrendelést 24-48 órán belül feldolgozzuk. A szállítás megkezdéséről e-mailben  vagy telefonon tájékoztatunk!

 

Fizetési módok

 

Választhat utánvétes fizetést, helyszíni fizetést a megadott átvételi pontban, banki előre utalás, vagy online fizetési mód közül.

 

Vásárlástól való elállás joga

 

Az áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül az érvényben lévő törvényi rendelkezések szerint a vásárlónak lehetősége nyílik a rendeléstől való elállásra (a megvásárolt áru visszaküldésére). Az elállási igényt legkésőbb a rendelés átvétele utáni 8. munkanap végén kell elküldenie ügyfélszolgálatunkra. Az elállást a vásárló nem köteles megindokolni. A visszaküldésnél felmerülő költségeket a vásárló köteles megfizetni, de az elállás elfogadása esetén a rendelés teljes összege visszafizethető a vásárló részére (a szállítási díjat is beleértve). Az elállás jogát csak nem romlandó, illetve természeténél fogva visszaszolgáltatható áruk esetében gyakorolhatja a vásárló, és csak abban az esetben, ha az árut sértetlenül juttatja vissza. A sértetlenséget nem zárja ki a felbontott külső csomagolás. Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont egyeztetés után. Vagy lehetőség van az elállás érvényesítésére a következő rendelés kiszállításánál is. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után a különbözeti összeg elszámolása készpénzben történik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 15 napon belül.

Az elállás érvényesítéséhez kérjük, keresse meg ügyfélszolgálatunkat a megadott elérhetőségeink bármelyikén, és ott segítenek Önnek a lebonyolításban. Ezzel párhuzamosan fontos, hogy az elállás tényét írásban (e-mail, fax, postai levél) is jelezze!

Jegyzőkönyv: Innen tölthető le!

Visszáru nyilatkozat: Innen tölthető le!

Felhívjuk azonban vásárlóink figyelmét, hogy a termék átvétele után tapasztalt bármilyen minőségbeli probléma esetén forduljanak bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz, mert minden olyan esetben amikor a vásárló felelőssége egyértelműen kizárható, saját költségünkön gondoskodunk a hibás vagy használhatatlan (pl. romlott) áruk cseréjéről.

 

Szavatosság, reklamáció

 

Megrendelőt (vásárlót) az ide vonatkozó rendeletek és jogszabályok alapján szavatossági jog illeti meg. A szavatossági jogot a rojik.hu mint forgalmazó gyakorolja. A szavatosság alapján a hibás nem használható termékeket a megrendelő nem köteles átvenni. A szavatossági igény jelezhető az áru átvételekor jelezhető és érvényesíthető. Amennyiben a szavatossági probléma a termék használatba vételekor derül csak ki, azt a vásárló utólag is jelezheti áruházunknak, az ügyfélszolgálatunknak küldött bejelentés formájában.

Amennyiben a vásárlása során bármilyen további panasza merül fel, úgy reklamációját kérjük jelezze e-mail-ben a marcsi@rojik.hu/kisker@rojik.hu címen vagy telefonon a 06 20 432 4800-as számon.